Monday 15 July 2013

Pemergian nenek ku

TAnggal  6 julai 2013 ......aku kehilangan nenek ku....walaupon aku x berapa rapat dengan arwah nenek ku...tp aku tetap syg dia ..sebab dia ibu kepada ayahku..pagi pagi lagi aku dah bangun untuk ke pertandingan menembK antara cawangan..aku bangun awal dr biasa..dan aku terus ke pga cheras..di sana aku sempat bersembang dgn kawan kawan ku..tetiba aku dapat panggilan telefon dr adik iparku mengatakan nenek ku sudah tiada..tetiba aku rasa cm kosong...aku telefon bos ku utk minta ct kecemasan..dan aku terus balik ke kelantan sehelai sepinggan...aku drive seeorang diri...sampai di kuala krai...aku x sempat nak menatap wajah nenek ku buat terakhir kali...aku x boleh nak menangis ...tiada air mata di pipiku...aku menangis di dalam hati..al-fatihah zainab bt kadir-

No comments:

Post a Comment